Washington-Dallas.reismee.nl

dag 12: Memphis

Om van deze dag wat te kunnen vertellen is best wel lastig. We zijn vanochtend uit Chicago vertrokken en wisten dat we in één streep richting het zuiden gingen over iets meer dan 800 Km.

Ineke wilde graag rijden en dat is wel fijn. Terwijl Ineke ons veilig richting het zuiden bracht heb ik mijn ‘Magdalena’ uitgelezen. Om de zoveel kilometer/bladzijden verzorgde ik iedereen met een ‘natje’ en een ‘droogje’. Ondertussen zijn we er nog een paar keer uit geweest om te tanken en af te tappen, niet echt een spannende dag dus.

Na aankomst snel ingecheckt, even wezen eten bij Denny’s (hamburgertent/Friet van Piet) maar` dan met stoeltjes. Langzamerhand komt het eten ons hier neus en oren wel uit en wordt het weer eens tijd voor fatsoenlijke groenten, aardappeltjes en een gehaktbal.

Omdat we toch vlakbij zijn hebben we nog even bij Graceland gekeken, het was er al een dooie boel maar dat kan natuurlijk om acht uur in de avond. Na wat heen en weer gewandel en wat foto’s zijn we richting kamer vertrokken en de dag gezellig afgesloten.

Alle apparaten liggen aan het infuus (we hebben maar één stekkerdoos en dat is niet handig met twee kamers) en niet alleen de apparaten……werk ze vandaag wij gaan slapen.