Washington-Dallas.reismee.nl

dag 20: Como (7-e dag)

Met dat de dagen hier verstrijken wordt het steeds lastiger om nog even een nieuwsfeit of een bijzondere gebeurtenis te vermelden. We genieten van het thuis zijn en het niet zo nodig wat hoeven. Het is heerlijk om in alle rust op te staan, je dingetjes te doen, de kranten te downloaden en het nieuws van de dag een beetje te volgen. Voor ons dus echt vakantie nu.

Gistermiddag zijn Ineke en ik nog even op stap geweest om oude kennissen in de beurt op te zoeken. Het risico als je dat onaangekondigd doet is natuurlijk dat ze niet thuis zijn of dat het heel slecht past. In ons geval waren de mensen die we wilden bezoeken niet thuis dus dat was snel klaar. Aansluitend wilden we nog cadeautjes kopen voor de kinderen van Mimi en Luut en hadden we zelf nog wat dingen die we wilden bekijken en misschien aanschaffen. We hebben er dus een winkelmiddag van gemaakt.

We moesten op tijd thuis komen want Luut en Mimi brachten hun kinderen en namen de onze mee naar de film. Films zijn hier altijd een paar weken eerder uit en dat is leuk. Het is geloof ik ‘Mission Impossible’ geworden of zoiets. Ze hebben in elk geval genoten en wij hebben plezier gehad met Jake, Rylen en Laney. We hebben met ze gegeten en gespeeld. De cadeautjes vielen in goede aarde en voordat we het wisten waren Luut en Mimi en de kinderen al weer terug.

Ondertussen hebben de Oostenrijkers de maaier helemaal in elkaar gezet zoals Heit dat wil en hebben nog een uitgebreide tour over het bedrijf gekregen.

De temperaturen zijn onverminderd hoog, zo rond de 40 graden, dus wij zoeken zoveel als mogelijk de koelte op want dit zijn temperaturen waar je niet voor je lol in verkeerd.