Washington-Dallas.reismee.nl

dag 21-22: Como (dag 8-9)

Gisteravond is het me niet gelukt om nog even een verhaaltje op papier te krijgen en vandaag was het onze laatste complete dag hier bij de familie. Gisteren heeft ieder voor zichzelf gedaan wat men graag wilde doen en dit bestond voor Sanne, Lotte uit in huis op de bank hangen met hun smartphone want de nieuwe roosters waren beschikbaar in Magister. De dames hadden dus een idee bij hun rooster en andere schoolzaken.

Omdat we Heit en Mem een tablet hebben gegeven was het ook nodig om Wifi in huis te instaleren. De bijvangst voor ons allen is dat we er dankbaar gebruik van maken om via internet onze informatie bij te werken. Dat laatste kon de afgelopen dagen ook wel maar daarvoor moest iedere keer een wandeling naar ‘the office’ worden ondernomen. Ik was een van de weinigen die middels het schrijven van deze stukjes een aanleiding vond.

Een dag bankhangen dus voor een aantal van ons. Rick is er nog op uit geweest met Pake en oom Luut. Ineke had nog even een ritje met haar moeder naar de Post-office en dat was het dan wel. Vakantie…..rust.

In de avond zijn we nog even met elkaar naar de Wallmart geweest, een megakruidenier all over the States en 24 uur per dag open. De wifi die we hadden gekocht had onvoldoende bereik en kon eenvoudigweg in de originele doos worden geruild.

Vanochtend weer het gebruikelijke ontbijt en koffie, koffers gepakt en vervolgens in de middag met schoonzusje Mimi en de dames downtown Sulphur Springs geweest. Het centrum had een goede facelift gehad en was gezellig ingericht. De Dames hebben hun laatste shop behoefte gekoeld en daarna zijn we nog even naar de ouders van Mimi gereden.

Pa van Rijn was net weer uit het ziekenhuis en kapt nog met de gevolgen van een gebroken enkel (op drie plaatsen) nadat een koe op zijn been was gevallen. Mimi haar broer was ook herstellende van een ongeval met een flex en had kortgeleden een pees van zijn wijsvinger afgescheurd met en ander ongevalletje. De familie van Rijn had dus aardig wat pech gehad. We hebben gezellig met ze gebabbeld en hebben ze toegewenst dat ze iets meer geluk krijgen als het om dit soort dingen gaat.

Vanavond gezellig gegeten en Luut en Mimi kwamen met de kinderen om nog wat foto’s te schieten van de verzamelde neven en nichten. Een gezellige laatste avond met familie.

Wij maken ons klaar voor de terugreis. Zondagochtend om 10.00 uur hopen we weer thuis te zijn.

ma

Welkom thuis, heb een goede reis onder Gods bescherming.
het zal voor jou Ineke weer even losscheuren zijn, sterkte.