Washington-Dallas.reismee.nl

dag 16: Como (3-e dag)

Vandaag de eerste dag in deze vakantie die vrij was ‘verplichtingen’. ‘Verplichtingen’ is een zwaar woord maar toch je bent ergens en je wilt wat, zo ook hier. Vanochtend een rustige start en na het ontbijt heel uitgebreid koffie gedronken met de familie. Een mooie kans om de neven en nicht beter te leren kennen.

Het is leuk om de dagelijkse gang van zaken hier op te pakken. Ineke is met de meiden en Mem boodschappen wezen doen. Rick van Luut en Mimi de Quad en is daar mee aan het sleutelen geweest. Ik was dus mooi alleen thuis en heb eens rustig na zitten denken over de verbouwing van ons eigen huis. De afgelopen dagen zoveel ideeën opgedaan over hoe we dat verder aan zouden kunnen pakken dat die maar eens rustig beschouwd moeten worden.

Toen de dames terug kwamen van hun wekelijkse boodschappen ben ik begonnen met m’n tweede rondje over het bedrijf. Het blijft fascineren hoe het geheel tot een soepel functionerend geheel is gevormd. Als facility manager kijk ik er van op dat alles op een natuurlijke manier is geregeld zonder indrukkwekkende kasten vol met contracten en service level agreements.

Vanavond zijn we met z’n allen uit eten geweest in een visrestaurant. Een lopend buffet, gezellig en uitstekend eten. We hebben met Luut en Mimi afgesproken dat we morgenmiddag met z’n allen naar de lake zullen gaan om te zwemmen, jet- en waterskiën. Rest mij jullie allen een goede zondag te wensen.