Washington-Dallas.reismee.nl

dag 17: Como (4-e dag)

Vanochtend met de familie naar de kerk geweest in Winnsboro. De bijbelstudiegroepen beginnen vroeg in de ochtend, Heit en Mem zijn naar hun bijbelstudiegroep geweest en de openbare eredienst begon om half elf. Voor ons een uitstekende manier om in alle rust de dag te beginnen.

Na de dienst hebben we uitgebreid koffie gedronken en geluncht met een svt-tje. Nadat de kinderen van Luut en Mimi hun middagslaapje achter de rug hadden zijn we met Jetski, tubes en waterski’s richting Lake Cypress gegaan.

Lake Cypress is een stukje paradijs op aarde. Het is een kunstmatig aangelegd door op een lage plek een dam aan te leggen en zo het water vast te houden. Rond het meer hebben de inwoners huizen gebouwd voor vaste bewoning of vakantie. Verder heeft men veel picknick tafels en BBQ stands geplaatst en is de waterkant in tegenstelling tot Lake Hamilton (Hot Springs) goed toegankelijk voor het publiek.

Sanne, Lotte en Rick hebben zich prima vermaakt met de Jetski, Lotte, Luut en Ineke hebben nog even gewaterskied. We hebben samen met Luut en Mimi en de kinderen genoten van het water en elkaar. Toen het donker begon te worden hebben we de boel ingepakt en hebben we bij Dairy Queen gegeten. De Dairy Queen is een vast trekpleister voor de familie. Toen Hein nog voetbalde (en ik denk Luut ook) ging men na de wedstrijd ook vaak nog even naar de DQ. De eigenaar van deze DQ speelde ook in het voetbalteam. Ineke is een groot fan van de Blizzard; ijs wat gemengd wordt met gehakselde Snickers, M&M’s enz.

Rond een uur of half 10 waren we thuis en Heit en Mem waren nog op dus konden we onze verhalen nog even kwijt. Een heerlijke zondag.

Mkk

Hoi Allemaal en Menne in het bijzonder, gefeliciteerd met je verjaardag Menne, we hopen dat jullie samen een goede dag zullen hebben. Gods zegen toegewenst voor het nieuwe jaar allemaal.
groeten M&M

Peter en Corrie

Menne van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we wensen je samen met je gezin nog vele gelukkige en gezonde jaren erbij.
Peter en Corrie